Велосипедът, който виждате на снимките, може и да ви изглежда съвсем обикновен, но всъщност не е такъв. Неслучайно още преди да се появи на пазара, той е определян от специалисти като „маунтин байк Ferrari”.
Наименованието на велосипеда e M55 Bike EVO-001. Той е напълно екологичен, тъй като се задвижва от електродвигател. Моделът е разработван в продължение на 3 години в Унгария, като досега има 5 негови прототипа, а съвсем скоро серийната му версия ще се появи на пазара.
Електровелосипедът има алуминиева рамка, което не е нещо иновативно, но байкът се характеризира с две отличителни черти. Първата е, че батерията му е вградена в рамата, а втората, че двигателят е разположен в центъра на конструкцията, а не в колесниците, както е при повечето електрически велосипеди и скутери.
M55 Bike ще се предлага в две версии. Стандартната е оборудвана с 250-ватов електромотор, чиято мощност е 0,33к.с., докато при състезателната той е 1 700-ватов, доставящ 1.7к.с.
Самият двигател има 5 скорости, а предавателният механизъм Rohloff Speedhub - 14 скорости. Трябва да се отбележи, че спирачките на байка са дискови на Brembo.
Унгарците са планирали да произведат първоначално 250 бройки от модела, като очакванията са тяхната цена да не е ниска. Имайте предвид, че състезателната версия на електровелосипеда е в състояние да развива 70км/ч.
Наименованието на велосипеда e M55 Bike EVO-001. Той е напълно екологичен, тъй като се задвижва от електродвигател. Моделът е разработван в продължение на 3 години в Унгария, като досега има 5 негови прототипа, а съвсем скоро серийната му версия ще се появи на пазара.
Електровелосипедът има алуминиева рамка, което не е нещо иновативно, но байкът се характеризира с две отличителни черти. Първата е, че батерията му е вградена в рамата, а втората, че двигателят е разположен в центъра на конструкцията, а не в колесниците, както е при повечето електрически велосипеди и скутери.
M55 Bike ще се предлага в две версии. Стандартната е оборудвана с 250-ватов електромотор, чиято мощност е 0,33к.с., докато при състезателната той е 1 700-ватов, доставящ 1.7к.с.
Самият двигател има 5 скорости, а предавателният механизъм Rohloff Speedhub - 14 скорости. Трябва да се отбележи, че спирачките на байка са дискови на Brembo.
Унгарците са планирали да произведат първоначално 250 бройки от модела, като очакванията са тяхната цена да не е ниска. Имайте предвид, че състезателната версия на електровелосипеда е в състояние да развива 70км/ч.