След повече от 500 000 продадени бройки от скутера Typhoon, италианската компания Piaggio реши, че е дошло време моделът да бъде обновен, за да придобие по-модерен външен вид и още нещо.
Най-важното нововъведение при Piaggio Typhoon 2011 е, че скутерът ще се предлага не само с досегашния 50-кубиков двутактов двигател, но и със 125-кубиков четиритактов агрегат.
Външният вид на Piaggio Typhoon определено е станал доста по-привлекателен. Предницата е с форма на акула и с доста по-красиви фарове от тези на предшественика му. Опашката пък подчертава спортния характер на скутера, а дръжките за пътника са по-широки и удобни, като освен това се движат по дължината на новата седалка.
Най-важното нововъведение при Piaggio Typhoon 2011 е, че скутерът ще се предлага не само с досегашния 50-кубиков двутактов двигател, но и със 125-кубиков четиритактов агрегат.
Външният вид на Piaggio Typhoon определено е станал доста по-привлекателен. Предницата е с форма на акула и с доста по-красиви фарове от тези на предшественика му. Опашката пък подчертава спортния характер на скутера, а дръжките за пътника са по-широки и удобни, като освен това се движат по дължината на новата седалка.