От Honda разкриха напълно модел 2011 на популярните си мотоциклети за мотокрос CRF250R и CRF450R, които са получили редица подобрения и най-важното са намалени нивата им на шум, за да отговарят на последите изисквания на FIM относно този показател.
В сравнение с децибелите на своите предшественици, тези на CRF250R и CRF450R 2011 са намалени съществено, като това е постигнато благодарение на новия по-мощен заглушител, сменения дизайн на въздушния филтър и модифицираните страничните външни панели.
Офроуд моделите са получили също по-добри настройки на запалването и електронната система за впръскване на горивото, като второто е оказало положителен ефект върху мощността и максималния въртящ момент при ниски и средни обороти.
Двигателят на Honda CRF250R 2011 е с мощност 43,5к.с. при 11 000об/мин., а максималният му въртящ момент достига 29Нм. при 8 000об/мин. Този на CRF450R 2011 пък доставя 55,6к.с. при 8 500об/мин. и 50,5Нм. при 7 000об/мин. Теглата на двата модела са съответно 101,8 и 107,6 кг.
В сравнение с децибелите на своите предшественици, тези на CRF250R и CRF450R 2011 са намалени съществено, като това е постигнато благодарение на новия по-мощен заглушител, сменения дизайн на въздушния филтър и модифицираните страничните външни панели.
Офроуд моделите са получили също по-добри настройки на запалването и електронната система за впръскване на горивото, като второто е оказало положителен ефект върху мощността и максималния въртящ момент при ниски и средни обороти.
Двигателят на Honda CRF250R 2011 е с мощност 43,5к.с. при 11 000об/мин., а максималният му въртящ момент достига 29Нм. при 8 000об/мин. Този на CRF450R 2011 пък доставя 55,6к.с. при 8 500об/мин. и 50,5Нм. при 7 000об/мин. Теглата на двата модела са съответно 101,8 и 107,6 кг.