Японската компания Honda Motor разкри своята глобална стратегия за развитие на електрическия си транспорт като цяло.
Компанията планира да се съсредоточи върху изграждане на станции за електрически превозни средства, работещи на слънчева енергия, активно разработване на електрически мотоциклети и скутери, и завладяване на китайския пазар.
Президентът и Главен изпълнителен директор, Таканобу Ито, заяви в традиционното си шестмесечно изявление, че до края на тази година Honda ще стартира продажбите на електрическия скутер EV-neo, но първоначално той ще се предлага само на малки фирми.
Освен това, Таканобу Ито подчерта, че компанията ще продължи да работи за смъкване на разходите по производството на електрически модели, което ще доведе до намаляване на крайната им цена и ще ги превърне в достъпни за повече хора.
Що се отнася до зарядните станции, генериращи електричество от слънцето, те също са в процес на разработка, като целта пред Honda е първоначално да изгради огромна мрежа от тях в цяла Япония, за да може презареждането на електрически превозни средства в страната да не представлява никакъв проблем. Втората фаза включва преминаване през абсолютно същата процедура в САЩ.
Апетитите на Honda към китайския пазар едва ли учудват някого, но от компанията са решили да вложат доста усилия в завземането на колкото е възможно по-голям пазарен дял. Поради тази причина, още през 2011г. ще се появи електрически скутер, създаден ексклузивно за Китай.
Компанията планира да се съсредоточи върху изграждане на станции за електрически превозни средства, работещи на слънчева енергия, активно разработване на електрически мотоциклети и скутери, и завладяване на китайския пазар.
Президентът и Главен изпълнителен директор, Таканобу Ито, заяви в традиционното си шестмесечно изявление, че до края на тази година Honda ще стартира продажбите на електрическия скутер EV-neo, но първоначално той ще се предлага само на малки фирми.
Освен това, Таканобу Ито подчерта, че компанията ще продължи да работи за смъкване на разходите по производството на електрически модели, което ще доведе до намаляване на крайната им цена и ще ги превърне в достъпни за повече хора.
Що се отнася до зарядните станции, генериращи електричество от слънцето, те също са в процес на разработка, като целта пред Honda е първоначално да изгради огромна мрежа от тях в цяла Япония, за да може презареждането на електрически превозни средства в страната да не представлява никакъв проблем. Втората фаза включва преминаване през абсолютно същата процедура в САЩ.
Апетитите на Honda към китайския пазар едва ли учудват някого, но от компанията са решили да вложат доста усилия в завземането на колкото е възможно по-голям пазарен дял. Поради тази причина, още през 2011г. ще се появи електрически скутер, създаден ексклузивно за Китай.