Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) представи новия 110-кубиков модел на японската компания, CB Twister, който обаче ще се предлага единствено на индийския пазар.
Продажбите на CB Twister ще стартират през февруари, като той е насочен предимно към младежите. Мотоциклетът е с много стилен дизайн, наподобяващ този на мощните модели на реномирани европейски мотопроизводители.
Honda CB Twister е оборудван с едноцилиндров, четиритактов двигател, с водно охлаждане и работен обем 110куб.см., който отговаря на индийския стандарт за нивото на вредни емисии BS-III, влизащ в сила от началото на 2010-та година.
Най-хубавото в новия мотоциклет на Honda е неговата цена, която започва от 42 000 рупии, равняващи се на около 608 евро. За съжаление, плановете на японците не предвиждат продажба на модела извън Индия, но дори и да дойде някога в Европа, то неговата цена със сигурност ще е много над тази.
Honda Motorcycle & Scooter India е дъщерна компания на Honda Motor Company, която е ангажирана с производството и продажбата на мотоциклети в Индия. Пред подразделението е поставена цел за достигане на 50% дял от пазара на мотоциклети и скутери в страната.
Продажбите на CB Twister ще стартират през февруари, като той е насочен предимно към младежите. Мотоциклетът е с много стилен дизайн, наподобяващ този на мощните модели на реномирани европейски мотопроизводители.
Honda CB Twister е оборудван с едноцилиндров, четиритактов двигател, с водно охлаждане и работен обем 110куб.см., който отговаря на индийския стандарт за нивото на вредни емисии BS-III, влизащ в сила от началото на 2010-та година.
Най-хубавото в новия мотоциклет на Honda е неговата цена, която започва от 42 000 рупии, равняващи се на около 608 евро. За съжаление, плановете на японците не предвиждат продажба на модела извън Индия, но дори и да дойде някога в Европа, то неговата цена със сигурност ще е много над тази.
Honda Motorcycle & Scooter India е дъщерна компания на Honda Motor Company, която е ангажирана с производството и продажбата на мотоциклети в Индия. Пред подразделението е поставена цел за достигане на 50% дял от пазара на мотоциклети и скутери в страната.