Автор: admin
Публикувано на: 18.09.2009 12:22:41

Рейтинг:

Harrier

Шведът Стелън Егеланд е решил да приложи някои необичайни решения при конструирането на новия си къстъм байк, като го оборудва с четирицилиндров, 1 170-кубиков боксеров двигател и промени коренно предното му окачване.

Така нареченият Harrier е базиран на BMW R1200S, но е претърпял радикални промени. Егеланд е заменил предната вилка с амортисьор, поради което му се е наложило да промени изцяло и захвата на волана.

Захватът на предния колесник също е доста иновативен (познат ни от концепцията Bimota Tesi), като той е разработен от компанията ISR Motorcycle. На същата фирма са и спирачките на Harrier, като те са 6-бутални с 320мм. дискове отпред и 4-бутални с 230мм. диск отзад.

Друг много интересен детайл на Harrier е оформлението на неговата задна част, където тънка алуминиева пластина, покрита с фина тапицерия и разположена непосредствено над накрайника на изпускателната система, изпълнява функцията на седалка.

Галерия Stellan Egeland Harrier
Тагове: Harrier, Други
Читателски коментари
Твоят коментар
Избери самоличност
Регистриран потребител: Посетител Анонимен:

Потребителско име:

Парола:

Произволно име:

URL адрес: http://

Login with Facebook
Коментар:
Проверка:
CAPTCHA

Въведи кода от картинката:

Нашите спонсори



Последни галерии
Ключови думи
autoblog.bg | motoblog.bg | travelblog.bg | mamablog.bg | fashionblog.bg | techblog.bg | funny.bg