Шведът Стелън Егеланд е решил да приложи някои необичайни решения при конструирането на новия си къстъм байк, като го оборудва с четирицилиндров, 1 170-кубиков боксеров двигател и промени коренно предното му окачване.
Така нареченият Harrier е базиран на BMW R1200S, но е претърпял радикални промени. Егеланд е заменил предната вилка с амортисьор, поради което му се е наложило да промени изцяло и захвата на волана.
Захватът на предния колесник също е доста иновативен (познат ни от концепцията Bimota Tesi), като той е разработен от компанията ISR Motorcycle. На същата фирма са и спирачките на Harrier, като те са 6-бутални с 320мм. дискове отпред и 4-бутални с 230мм. диск отзад.
Друг много интересен детайл на Harrier е оформлението на неговата задна част, където тънка алуминиева пластина, покрита с фина тапицерия и разположена непосредствено над накрайника на изпускателната система, изпълнява функцията на седалка.
Автор: admin
Публикувано на: 18.09.2009 12:22:41
Галерия Stellan Egeland Harrier
Читателски коментари
Твоят коментар