Американската компания Harley-Davidson въвежда нов Forty-Eight модел в продуктовата си линия за 2010г., който се окачествява като къстъм версия на Sportster и ще се предлага както в САЩ, така и в Европа.
Мотоциклетът е леко в род хот стил, като мнението на експертите е, че той е напълно уникален и няма негов аналог на пазара. Седалката е разположена ниско, огледалата са позиционирани под дръжките на волана, а тръбите на изпускателната система имат нетрадиционно местоположение.
Двигателят на Harley-Davidson Sportster Forty-Eight е V-Twin Evolution, с работен обем 1 200 куб.см. Той разполага с усъвършенствана система за електронно впръскване на горивото Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI).
Точната височина на седалката е 660мм., междуосието е 1 519мм., клиренсът – 99мм., сухото тегло – 247кг., а резервоарът е с обем 8 литра. Мотоциклетът е наличен в цветовете черно (Vivid Black), сребристо (Brilliant Silver) и оранжево (Mirage Orange Pearl), а цената му в Германия започва от 10 395 евро.
Мотоциклетът е леко в род хот стил, като мнението на експертите е, че той е напълно уникален и няма негов аналог на пазара. Седалката е разположена ниско, огледалата са позиционирани под дръжките на волана, а тръбите на изпускателната система имат нетрадиционно местоположение.
Двигателят на Harley-Davidson Sportster Forty-Eight е V-Twin Evolution, с работен обем 1 200 куб.см. Той разполага с усъвършенствана система за електронно впръскване на горивото Electronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI).
Точната височина на седалката е 660мм., междуосието е 1 519мм., клиренсът – 99мм., сухото тегло – 247кг., а резервоарът е с обем 8 литра. Мотоциклетът е наличен в цветовете черно (Vivid Black), сребристо (Brilliant Silver) и оранжево (Mirage Orange Pearl), а цената му в Германия започва от 10 395 евро.
Много прехвалена марка