Едвин Конан, който е специалист в областта на индустриалния дизайн, представи концепция за екологичен мотоциклет, наречена Green Speed. Авторът е проектирал машината да се задвижва не от електрическа тяга, а от силата на сгъстен въздух.
За разработването на Green Speed, на Едвин му е помагала група от студенти, дизайнери и инженери, като те в момента работят върху прототипа, който е базиран на Suzuki GP100 от 1970г.
Разработчиците са премахнали почти всичко от машината донор, като са запазили само рамата, спирачките и колелата. Тяхната основна цел в момента е да преодолеят двата основни недостатъка на агрегатите, работещи със сгъстен въздух – ниската скорост и малкият обсег.
Двигателят, използван за Green Speed, е компактен, лек и мощен, а необходимият му за работа сгъстен въздух се доставя от две бутилки, които са изработени от карбон. Тъй като агрегатът развива максимум 3 000об/мин., наличието на скоростна кутия е излишно.
Сгъстеният въздух в бутилките стига за изминаване на много малко разстояние, поради което Едвин и екипът му са планирали серийният модел да разполага с малки слънчеви панели, генерираното електричество от които да се използва за компресиране на въздух в резервоарите.
За разработването на Green Speed, на Едвин му е помагала група от студенти, дизайнери и инженери, като те в момента работят върху прототипа, който е базиран на Suzuki GP100 от 1970г.
Разработчиците са премахнали почти всичко от машината донор, като са запазили само рамата, спирачките и колелата. Тяхната основна цел в момента е да преодолеят двата основни недостатъка на агрегатите, работещи със сгъстен въздух – ниската скорост и малкият обсег.
Двигателят, използван за Green Speed, е компактен, лек и мощен, а необходимият му за работа сгъстен въздух се доставя от две бутилки, които са изработени от карбон. Тъй като агрегатът развива максимум 3 000об/мин., наличието на скоростна кутия е излишно.
Сгъстеният въздух в бутилките стига за изминаване на много малко разстояние, поради което Едвин и екипът му са планирали серийният модел да разполага с малки слънчеви панели, генерираното електричество от които да се използва за компресиране на въздух в резервоарите.