От Honda официално обявиха, че през месец декември ще стартират продажбите на първия и изцяло електрически скутер, EV-neo, който беше представен преди няколко месеца.
Основните потенциални клиенти на Honda EV-neo са физически лица и собственици на малки фирми, свързани с куриерските услуги, но първоначлано той ще се предлага само на вторите, при това единствено в Япония.
Електроскутерът разполага с литиево-йонна батерия на Toshiba, която се зарежда в домакински контакт за 4 часа, но в бързозарядна станция тя може да възстанови 80% от капацитета си само за 20 минути.
Според Honda, по технически и динамични показатели, EV-neo може да се сравнява с 50-кубиков скутер. Габаритите на модела са 1 802мм. дължина, 681мм. широчина и 1 066мм. височина.
Разстоянието, което EV-neo може да измине с напълно заредена батерия обаче не е много впечатляващо. По данни на компанията, скутерът има автономия от максимум 30км. и то при условие, че се движи по гладки настилки.
Основните потенциални клиенти на Honda EV-neo са физически лица и собственици на малки фирми, свързани с куриерските услуги, но първоначлано той ще се предлага само на вторите, при това единствено в Япония.
Електроскутерът разполага с литиево-йонна батерия на Toshiba, която се зарежда в домакински контакт за 4 часа, но в бързозарядна станция тя може да възстанови 80% от капацитета си само за 20 минути.
Според Honda, по технически и динамични показатели, EV-neo може да се сравнява с 50-кубиков скутер. Габаритите на модела са 1 802мм. дължина, 681мм. широчина и 1 066мм. височина.
Разстоянието, което EV-neo може да измине с напълно заредена батерия обаче не е много впечатляващо. По данни на компанията, скутерът има автономия от максимум 30км. и то при условие, че се движи по гладки настилки.