Когато видите снимките на този мотоциклет едва ли ще предположите, че той е с марка ИЖ, но това е точно така. Концепцията е дело на японския дизайнер с руски произход Игор Чак.
Двадесет и шестгодишният Игор е проектирал един съвременен спортен байк ИЖ, който на всичкото отгоре разполага с хибридна задвижваща система, състояща се от 850-кубиков V-Twin двигател, с мощност 140к.с., и 60-киловатов електромотор, енергията за който се доставя от комплект литиево-йонни батерии.
Според проекта, 50% от агрегата с вътрешно горене ще е изработен от усилена пластмаса, издържаща на високи температури, а в случай на катастрофа е предвидена система за потискане на вибрациите на вилката, която да намали силата на изхвърляне на водача.
За постигане на максимална сигурност, Игор Чак е внедрил и две въздушни възглавници отпред, тракшънконтрол, ABS, радарна система и множество видеокамери. За създаването на прототип обаче все още нищо не се споменава, като за момента всичко е само на проект.
Двадесет и шестгодишният Игор е проектирал един съвременен спортен байк ИЖ, който на всичкото отгоре разполага с хибридна задвижваща система, състояща се от 850-кубиков V-Twin двигател, с мощност 140к.с., и 60-киловатов електромотор, енергията за който се доставя от комплект литиево-йонни батерии.
Според проекта, 50% от агрегата с вътрешно горене ще е изработен от усилена пластмаса, издържаща на високи температури, а в случай на катастрофа е предвидена система за потискане на вибрациите на вилката, която да намали силата на изхвърляне на водача.
За постигане на максимална сигурност, Игор Чак е внедрил и две въздушни възглавници отпред, тракшънконтрол, ABS, радарна система и множество видеокамери. За създаването на прототип обаче все още нищо не се споменава, като за момента всичко е само на проект.