Японската компания Suzuki впечатли посетителите на изложението EICMA 2010, провело се миналата седмица в Милано, с една доста интересна концепция на електрически мотоциклет, задвижван от водородна горивна клетка.
Концепцията Crosscage, за която писахме преди повече от две години, е оборудвана с горивна клетка, разработена от компанията Intelligent Energy, и комплект батерии, в който се натрупва генерираната енергия. Водородът пък се съхранява в специален контейнер под високо налягане, намиращ се под седалката.
По неофициални данни, концептуалното Suzuki Crosscage има автономия от 200км. Електрическият двигател пък е разположен в задното колело и позволява динамиката на мотоциклета да е сравнима с тази на 125-кубиков мотор.
Електромотоциклетът има доста интересно окачване, особено предното, което разполага с шарнир. Името Crosscage пък произтича от необичайната рама, представляваща структура от пресичащи се X-образно тръбни елементи.
От Suzuki не разкриват повече подробности за модела, като дори ни спестяват информацията дали ще бъде разработвана негова серийна версия или той ще си остане просто концепция.
Концепцията Crosscage, за която писахме преди повече от две години, е оборудвана с горивна клетка, разработена от компанията Intelligent Energy, и комплект батерии, в който се натрупва генерираната енергия. Водородът пък се съхранява в специален контейнер под високо налягане, намиращ се под седалката.
По неофициални данни, концептуалното Suzuki Crosscage има автономия от 200км. Електрическият двигател пък е разположен в задното колело и позволява динамиката на мотоциклета да е сравнима с тази на 125-кубиков мотор.
Електромотоциклетът има доста интересно окачване, особено предното, което разполага с шарнир. Името Crosscage пък произтича от необичайната рама, представляваща структура от пресичащи се X-образно тръбни елементи.
От Suzuki не разкриват повече подробности за модела, като дори ни спестяват информацията дали ще бъде разработвана негова серийна версия или той ще си остане просто концепция.