Модел 2011 на макси ендурото Moto Guzzi Stelvio и неговата адвенчър версия Stelvio NTX направиха дебют на изложението EICMA 2010, провело се през изминалата седмица в Милано, a техните продажби ще стартират през пролетта на 2011-та.
Моделът е получил както актуализиран дизайн, така и оптимизиран двигател, който е 1 200-кубиков V-Twin от серията Quattrovalvole. Той доставя мощност от 102к.с., максималният му въртящ момент достига 104Нм. при 5 500об.мин., а цилиндрите му са разположени под ъгъл от 90 градуса.
Модернизираният двигател работи доста по-тихо, в сравнение със своя предшественик, като при него управлението, охлаждането и отделянето на изгорелите газове се контролират по електронен път. По този начин е увеличена неговата производителност, но същевременно е намален разходът на гориво.
По отношение на дизайна, Moto Guzzi Stelvio е претърпял промени основно в областта на резервоара, който вече е с обем цели 32 литра, като така е увеличена автономията на мотоциклета. Оптекателите в зоната на светлините също са малко видоизменени, както и предпазното стъкло. Освен това, моделът е получил нов контролен панел и графика.
Шасито на Moto Guzzi Stelvio е останало непроменено, като рамата е стоманена и държи двигателя в шест точки. Междуосието от 1 525мм. също е запазено, както и окачването, като вилката е 50мм. Marzocchi, а задният амортисьор е на Sachs. Спирачките Brembo пък са получили олекотени дискове.
Както и до момента, адвенчър версията Stelvio NTX се отличава от стандартния модел по наличието на множество допълнителни елементи, служещи за защита на водача и мотоциклета, тъй като нейното предназначение е предимно за труднопроходими офроуд терени.
Моделът е получил както актуализиран дизайн, така и оптимизиран двигател, който е 1 200-кубиков V-Twin от серията Quattrovalvole. Той доставя мощност от 102к.с., максималният му въртящ момент достига 104Нм. при 5 500об.мин., а цилиндрите му са разположени под ъгъл от 90 градуса.
Модернизираният двигател работи доста по-тихо, в сравнение със своя предшественик, като при него управлението, охлаждането и отделянето на изгорелите газове се контролират по електронен път. По този начин е увеличена неговата производителност, но същевременно е намален разходът на гориво.
По отношение на дизайна, Moto Guzzi Stelvio е претърпял промени основно в областта на резервоара, който вече е с обем цели 32 литра, като така е увеличена автономията на мотоциклета. Оптекателите в зоната на светлините също са малко видоизменени, както и предпазното стъкло. Освен това, моделът е получил нов контролен панел и графика.
Шасито на Moto Guzzi Stelvio е останало непроменено, като рамата е стоманена и държи двигателя в шест точки. Междуосието от 1 525мм. също е запазено, както и окачването, като вилката е 50мм. Marzocchi, а задният амортисьор е на Sachs. Спирачките Brembo пък са получили олекотени дискове.
Както и до момента, адвенчър версията Stelvio NTX се отличава от стандартния модел по наличието на множество допълнителни елементи, служещи за защита на водача и мотоциклета, тъй като нейното предназначение е предимно за труднопроходими офроуд терени.