Според неофициални данни, агрегатът на Honda за новия клас в MotoGP, Moto2, няма да бъде готов преди началото на март 2010-та година.
Това означава, че отборите ще могат да изпробват своите машини с този двигател чак по време на първите официални тестове на новия клас, които ще се проведат през март във Валенсия.
Припомняме ви, че Honda сключи договор за ексклузивна доставка на агрегати за всички отбори в новата серия Moto2, като за база се използва двигателят на CBR600RR. По план, тимовете трябваше да получат възможност за тестване на агрегатите още през ноември тази година, но явно японците изпитват затруднения.
След 2010-та, Moto2 ще замени настоящия клас до 250куб.см., като за него Honda ще е единствен доставчик на двигатели, а Dunlop – на гуми. Агрегатите ще се предоставят на отборите абсолютно безплатно, но ще са капсуловани и след края на всяко състезание ще бъдат прибирани обратно от японците. По този начин тимовете ще могат да извършват промени единствено по настройките на блока за управление на двигателя.
Специална комисия вече одобори 25 от общо 47-те отбора, подали заявка за участие в Moto2, като още 2 тима са включени в допълнителен списък с чакащи, в случай че някои от одобрените се откажат. Броят на състезателите за момента е 39.
Това означава, че отборите ще могат да изпробват своите машини с този двигател чак по време на първите официални тестове на новия клас, които ще се проведат през март във Валенсия.
Припомняме ви, че Honda сключи договор за ексклузивна доставка на агрегати за всички отбори в новата серия Moto2, като за база се използва двигателят на CBR600RR. По план, тимовете трябваше да получат възможност за тестване на агрегатите още през ноември тази година, но явно японците изпитват затруднения.
След 2010-та, Moto2 ще замени настоящия клас до 250куб.см., като за него Honda ще е единствен доставчик на двигатели, а Dunlop – на гуми. Агрегатите ще се предоставят на отборите абсолютно безплатно, но ще са капсуловани и след края на всяко състезание ще бъдат прибирани обратно от японците. По този начин тимовете ще могат да извършват промени единствено по настройките на блока за управление на двигателя.
Специална комисия вече одобори 25 от общо 47-те отбора, подали заявка за участие в Moto2, като още 2 тима са включени в допълнителен списък с чакащи, в случай че някои от одобрените се откажат. Броят на състезателите за момента е 39.