Докато Suzuki разработват уникални двуколесни на водородно гориво, практичните белгийци от Team Astrale са създали първия екологично чист голям мотоциклетен двигател. Случайно или не, агрегатът е от Suzuki GSX-R1000. Team Astrale са успели да модернизират 1000 кубиковия двигател така, че да работи със смес от 85% биоетанол и 15% бензин.
Разбира се, става дума за прототип и не може да се говори за серийно производство. Въпреки това, успехът на белгийците дава надежди, че съвсем скоро екологичната вреда от мотоциклетите ще бъде сведена до минимум.
От 2007 година компанията Team Astrale разработва малки двигатели на биогориво, предназначени за мотопеди, мотоциклети и куадове. Експериментът със Suzuki GSX-R1000 е първият, проведен с голям двигател, който се е увенчал с успех.
Дали ще бъде биоетанол или водород, не ви ли се струва, че бъдещето ще мирише най-вече на Suzuki?
Разбира се, става дума за прототип и не може да се говори за серийно производство. Въпреки това, успехът на белгийците дава надежди, че съвсем скоро екологичната вреда от мотоциклетите ще бъде сведена до минимум.
От 2007 година компанията Team Astrale разработва малки двигатели на биогориво, предназначени за мотопеди, мотоциклети и куадове. Експериментът със Suzuki GSX-R1000 е първият, проведен с голям двигател, който се е увенчал с успех.
Дали ще бъде биоетанол или водород, не ви ли се струва, че бъдещето ще мирише най-вече на Suzuki?