В италианския град Римини, където е седалището на Bimota, се състоя официална церемония, на която беше представен новият супербайк на компанията, DB8, чийто външен вид следва дизайнерските линии на DB7.
За разлика от DB7, при който двигателят е 1 098-кубиков, DB8 е оборудван с по-големия 1 198-кубиков и разполага с 8к.с. повече мощ , като имайте предвид, че и двата агрегата са на Ducati.
Тъй като DB8 е проектиран за употреба от водач и пътник, инженерите на Bimota са използвали алуминиева рама, за да намалят теглото на машината. Задната седалка предлага отлично пространство за втори човек, но на нейно място може да се монтира и багажник.
Вземайки предвид евентуалното наличие на пътник, от Bimota са направили и специална настройка на окачването. Предното е с 43мм. вилка Marzocchi, а задното представлява напълно регулируем амортисьор на Extreme Tech.
За надеждното спиране на Bimota DB8 се грижат спирачни механизми Brembo, които са с 320мм. дискове отпред и 220мм. диск отзад. Джантите са алуминиеви с размер 17 инча и облечени в гуми Dunlop Sportmax GP Racer. Цената на байка в Италия ще е около 23 000 евро.
За разлика от DB7, при който двигателят е 1 098-кубиков, DB8 е оборудван с по-големия 1 198-кубиков и разполага с 8к.с. повече мощ , като имайте предвид, че и двата агрегата са на Ducati.
Тъй като DB8 е проектиран за употреба от водач и пътник, инженерите на Bimota са използвали алуминиева рама, за да намалят теглото на машината. Задната седалка предлага отлично пространство за втори човек, но на нейно място може да се монтира и багажник.
Вземайки предвид евентуалното наличие на пътник, от Bimota са направили и специална настройка на окачването. Предното е с 43мм. вилка Marzocchi, а задното представлява напълно регулируем амортисьор на Extreme Tech.
За надеждното спиране на Bimota DB8 се грижат спирачни механизми Brembo, които са с 320мм. дискове отпред и 220мм. диск отзад. Джантите са алуминиеви с размер 17 инча и облечени в гуми Dunlop Sportmax GP Racer. Цената на байка в Италия ще е около 23 000 евро.