Само преди седмица ви показахме шпионска снимка на BMW K 1600 GT, направена в слънчева Калифорния, а ето, че сега от немската компания разкриват първоначална информация, няколко скици и видео на този модел и на K 1600 GTL.
И двата туристически мотоциклета ще се появят на пазара през 2011г. и ще са оборудвани с изцяло нов 1.6-литров двигател на баварците, разработен специално за двуколесни превозни средства.
Агрегатът е шестцилиндров редови, с мощност 160к.с. при 7 500об/мин. и максимален въртящ момент, достигащ 175Нм. при 5 000об/мин. Любопитно обаче е, че 70% от последния е наличен още при 1 500об/мин., което превръща моделите, разполагащи с него в много динамични.
От BMW разкриват също, че теглото на двигателя е 102,5кг., а широчината му - 560мм. Освен това, става ясно, че дроселовата клапа е електронно контролирана от системата E-gas, а режимите на шофиране ще са три на брой - Rain, Road и Dynamic.
В стандартното оборудване и на двата модела ще бъдат включени ABS, тракшън контрол и ксенонови фарове. K 1600 GT и K 1600 GTL ще са първите мотоциклети, при които по желание ще могат да се монтират адаптивни светлини, настройващи се според ъгъла на завой и пътните условия.
Туристическите байкове на BMW ще разполагат също с нов мултиконтролер с цветен екран и менюта, от където ще се управляват всички функции. Интересно е, че този панел може да се свързва с аудио система, навигатор, IPod, MP3, USB, Bluetooth и сателитно радио.
И двата туристически мотоциклета ще се появят на пазара през 2011г. и ще са оборудвани с изцяло нов 1.6-литров двигател на баварците, разработен специално за двуколесни превозни средства.
Агрегатът е шестцилиндров редови, с мощност 160к.с. при 7 500об/мин. и максимален въртящ момент, достигащ 175Нм. при 5 000об/мин. Любопитно обаче е, че 70% от последния е наличен още при 1 500об/мин., което превръща моделите, разполагащи с него в много динамични.
От BMW разкриват също, че теглото на двигателя е 102,5кг., а широчината му - 560мм. Освен това, става ясно, че дроселовата клапа е електронно контролирана от системата E-gas, а режимите на шофиране ще са три на брой - Rain, Road и Dynamic.
В стандартното оборудване и на двата модела ще бъдат включени ABS, тракшън контрол и ксенонови фарове. K 1600 GT и K 1600 GTL ще са първите мотоциклети, при които по желание ще могат да се монтират адаптивни светлини, настройващи се според ъгъла на завой и пътните условия.
Туристическите байкове на BMW ще разполагат също с нов мултиконтролер с цветен екран и менюта, от където ще се управляват всички функции. Интересно е, че този панел може да се свързва с аудио система, навигатор, IPod, MP3, USB, Bluetooth и сателитно радио.