На предстоящото мотоциклетно изложение в Милано, което ще е отворено за посетители от 2-ри до 7-ми ноември, BMW ще представи няколко мотоциклета, сред които и обновения R 1200 R.
Най-интересното при модела е въвеждането на модернизирания 1 170-кубиков боксеров двигател, който видяхме при R 1200 GS и R 1200 RT, дебютирали на изложението в Кьолн преди месец. Агрегатът е с мощност 110к.с. при 7 750об/мин., а максималният му въртящ момент достига 120Нм. при 6 000об/мин.
Двигателят е получил алуминиеви бутала и по-големи всмукателни и изпускателни клапи, които са уголемени съответно от 36 на 39мм. и от 31 на 33мм. Освен това, той има ново електронно управление на отработените газове, благодарение на което мотоциклетът е по-пъргав при ниски и средни обороти.
Друга любопитна подробност при модел 2011 на BMW R 1200 R е въвеждането на така наречената версия Classic, отличаваща се с уникална цветова окраска, класически джанти и множество хромирани елементи, придаващи значително по-спортно излъчване на байка.
Мотоциклетът е оборудван и с нова вилка с 41мм тръби, заменили старите 35мм. Нови са също джантите, които са с по-атрактивен дизайн и инструменталният панел. Изпускателната система пък е ревизирана с 60мм. и вече издава по-дрезгав звук.
Най-интересното при модела е въвеждането на модернизирания 1 170-кубиков боксеров двигател, който видяхме при R 1200 GS и R 1200 RT, дебютирали на изложението в Кьолн преди месец. Агрегатът е с мощност 110к.с. при 7 750об/мин., а максималният му въртящ момент достига 120Нм. при 6 000об/мин.
Двигателят е получил алуминиеви бутала и по-големи всмукателни и изпускателни клапи, които са уголемени съответно от 36 на 39мм. и от 31 на 33мм. Освен това, той има ново електронно управление на отработените газове, благодарение на което мотоциклетът е по-пъргав при ниски и средни обороти.
Друга любопитна подробност при модел 2011 на BMW R 1200 R е въвеждането на така наречената версия Classic, отличаваща се с уникална цветова окраска, класически джанти и множество хромирани елементи, придаващи значително по-спортно излъчване на байка.
Мотоциклетът е оборудван и с нова вилка с 41мм тръби, заменили старите 35мм. Нови са също джантите, които са с по-атрактивен дизайн и инструменталният панел. Изпускателната система пък е ревизирана с 60мм. и вече издава по-дрезгав звук.