Преди по-малко от месец, Piaggio Group разкри плановете си за развитие на марката Moto Guzzi, чиито мотоциклети се славят с изключителната си здравина и качество, като обяви, че ще инвестира 12 млн. евро в разработването и пускането на нови модели в периода 2010-2012г.
Вероятно това изявление стана една от причините щандът на Moto Guzzi да е един от най-посещаваните по време на EICMA 2009, провела се през миналата седмица, като на него бяха изложени много мотоциклети на италианците, сред които три концепции със символа V12 в наименованията си.
Именно V12 LM, V12 Strada и V12 X бяха отличени по време на изложението в Милано с престижната награда за дизайн Motorcycle Design Association Award (MDA), която миналата година беше присъдена на Ducati Streetfighter.
Автори на концепциите са Мигел Галузи и Пиер Тербланш, от проектантския екип на Piaggio, които са оборудвали и трите мотоциклета с V-образен, двуцилиндров двигател, чийто работен обем е 1 200 куб.см., а цилиндрите му са разположени под ъгъл от 90 градуса.
Moto Guzzi V12 LM е типичен италиански спортен байк, чието предназначение е да носи истинско удоволствие при шофиране. V12 Strada представлява ергономичен нейкид за ежедневна употреба, а V12 X се отличава с много агресивен дизайн и не може да се оприличи към нито една категория.
От Moto Guzzi не съобщават коя от тези концепции и кога ще влезе в серийно производство, но потвърдиха, че със сигурност ще видим сериен модел поне на една от тях, а според плана за развитие на компанията, това със сигурност ще стане до 2012-та.
Вероятно това изявление стана една от причините щандът на Moto Guzzi да е един от най-посещаваните по време на EICMA 2009, провела се през миналата седмица, като на него бяха изложени много мотоциклети на италианците, сред които три концепции със символа V12 в наименованията си.
Именно V12 LM, V12 Strada и V12 X бяха отличени по време на изложението в Милано с престижната награда за дизайн Motorcycle Design Association Award (MDA), която миналата година беше присъдена на Ducati Streetfighter.
Автори на концепциите са Мигел Галузи и Пиер Тербланш, от проектантския екип на Piaggio, които са оборудвали и трите мотоциклета с V-образен, двуцилиндров двигател, чийто работен обем е 1 200 куб.см., а цилиндрите му са разположени под ъгъл от 90 градуса.
Moto Guzzi V12 LM е типичен италиански спортен байк, чието предназначение е да носи истинско удоволствие при шофиране. V12 Strada представлява ергономичен нейкид за ежедневна употреба, а V12 X се отличава с много агресивен дизайн и не може да се оприличи към нито една категория.
От Moto Guzzi не съобщават коя от тези концепции и кога ще влезе в серийно производство, но потвърдиха, че със сигурност ще видим сериен модел поне на една от тях, а според плана за развитие на компанията, това със сигурност ще стане до 2012-та.