От Honda Motor съобщиха, че са разработили първата в света роботизирана скоростна кутия с двоен съединител, която е предназначена за спортни мотоциклети, с голям обем на двигателя.
Принципът на работа на скоростната кутия с двоен съединител за мотоциклети е същият като този на трансмисиите за автомобили. Тя има шест предавки и може да работи в три режима – два напълно автоматични (нормален и спортен) и изцяло ръчен.
Двата съединителя на скоростната кутия се задействат последователно - докато единият включва предавка, вторият изключва друга. Първият контролира първа, трета и пета скорост, а другият – втора, четвърта и шеста.
Първият мотоциклет, който ще бъде оборудван с роботизираната трансмисия с двоен съединител, е новият модел на Honda - VFR1200F, чийто двигател е четирицилиндров, V-образен, с работен обем 1237куб.см. и мощност 172,7к.с.
Принципът на работа на скоростната кутия с двоен съединител за мотоциклети е същият като този на трансмисиите за автомобили. Тя има шест предавки и може да работи в три режима – два напълно автоматични (нормален и спортен) и изцяло ръчен.
Двата съединителя на скоростната кутия се задействат последователно - докато единият включва предавка, вторият изключва друга. Първият контролира първа, трета и пета скорост, а другият – втора, четвърта и шеста.
Първият мотоциклет, който ще бъде оборудван с роботизираната трансмисия с двоен съединител, е новият модел на Honda - VFR1200F, чийто двигател е четирицилиндров, V-образен, с работен обем 1237куб.см. и мощност 172,7к.с.