С новото си семейство скутери Tweet, френската компания Peugeot излиза с отлично предложение, насочено директно към женската аудитория, търсеща бързо, лесно и комфортно придвижване в града.
Peugeot Tweet използва техническата платформа на тайванския скутер Sym Symphony и ще се предлага във версии с 50, 125 и 150-кубикови двигатели, чието тегло е съответно 100, 109 и 115кг.
Всички версии на Tweet разполагат с 16-инчови джанти, предното им окачване е с 30мм. телескопична вилка, а задното с двойни амортисьори, като само при 50-кубиковия са единични. Спирачките са с по един 226мм. диск отпред и отзад, като отново при 50-кубиковия скутер задната е барабанна.
И трите двигателя, с които ще е наличен скутерът Peugeot Tweet са едноцилиндрови, четиритактови, с течно охлаждане. Мощността при 125-кубиковия е 78,5к.с., а при най-мощния – 10,5к.с., докато за 50-кубиковия липсват данни.
Peugeot Tweet ще се предлага в цветовете черно, сиво и кремаво. Скутерът ще се появи при дилърите на компанията в началото на следващата година, а цените на трите модификации все още не са известни.
Peugeot Tweet използва техническата платформа на тайванския скутер Sym Symphony и ще се предлага във версии с 50, 125 и 150-кубикови двигатели, чието тегло е съответно 100, 109 и 115кг.
Всички версии на Tweet разполагат с 16-инчови джанти, предното им окачване е с 30мм. телескопична вилка, а задното с двойни амортисьори, като само при 50-кубиковия са единични. Спирачките са с по един 226мм. диск отпред и отзад, като отново при 50-кубиковия скутер задната е барабанна.
И трите двигателя, с които ще е наличен скутерът Peugeot Tweet са едноцилиндрови, четиритактови, с течно охлаждане. Мощността при 125-кубиковия е 78,5к.с., а при най-мощния – 10,5к.с., докато за 50-кубиковия липсват данни.
Peugeot Tweet ще се предлага в цветовете черно, сиво и кремаво. Скутерът ще се появи при дилърите на компанията в началото на следващата година, а цените на трите модификации все още не са известни.