В края на 2009-та стана ясно, че легендарната испанска марка от миналото Ossa ще бъде възродена, а ето, че след малко повече от 6 месеца ставаме свидетели и на първия неин модел.
Ossa TR280i обаче не е обикновен траял мотоциклет, а най-лекият от всички модели в този клас, като неговото тегло е едва 64,5 кг. Това е един наистина прекрасен начин да се завърнеш в играта, предлагайки най-добрият продукт на пазара в дадена област.
Двигателят на машината е едноцилиндров, двутактов, с работен обем 272куб.см. и течно охлаждане. Скоростната кутия е шестстепенна, спирачките са със 185мм. дискове, като отпред са четирибутални, а отзад - двубутални. Седалката на модела е на височина 665мм., а обемът на резервоарът е 2,6л.
Производството на Ossa TR280i ще стартира през месец септември, като тази година от него ще бъдат произведени само 1 250 бройки. Интересното е, че всички те вече са продадени чрез дилъри по цял свят.
През 2011г. ще се появи и втора партида от модела TR280i, която ще включва 2 500 екземпляра. При нея разликата ще е, че ще разполага с преработена вилка.
Ossa TR280i обаче не е обикновен траял мотоциклет, а най-лекият от всички модели в този клас, като неговото тегло е едва 64,5 кг. Това е един наистина прекрасен начин да се завърнеш в играта, предлагайки най-добрият продукт на пазара в дадена област.
Двигателят на машината е едноцилиндров, двутактов, с работен обем 272куб.см. и течно охлаждане. Скоростната кутия е шестстепенна, спирачките са със 185мм. дискове, като отпред са четирибутални, а отзад - двубутални. Седалката на модела е на височина 665мм., а обемът на резервоарът е 2,6л.
Производството на Ossa TR280i ще стартира през месец септември, като тази година от него ще бъдат произведени само 1 250 бройки. Интересното е, че всички те вече са продадени чрез дилъри по цял свят.
През 2011г. ще се появи и втора партида от модела TR280i, която ще включва 2 500 екземпляра. При нея разликата ще е, че ще разполага с преработена вилка.